יום רביעי, 3 ביוני 2015

הבדיקה

פורסם בהארץ ב-3.6.2015

(צילום: עינת קדם)



בצד שמאל - תמונה שלי מ-4.6.2015. הייתי אז רזה מאוד, תוצאה של מעללי משרד השיכון שהוציאו לי את התיאבון, וגם של דיאטה שעשיתי ובמהלכה ירדתי בלי להרגיש. בתקופת הצילום כבר הייתי בתהליך של עלייה במשקל ועליתי אט אט. בצילום אני בספיבק ברמת גן, לשם הגעתי כדי להישקל במשקל מיוחד עם כיסא הגלגלים כדי לראות כמה עליתי. בצד ימין - תמונה שלי ממרץ 2013 כחודש אחרי שקיבלתי הודעה על החזרת הזכאות לסיוע מוגדל בשכ"ד והחזרת הזכאות וכחודש אחרי שהבאתי לביתי מטפלת סיעודית (צילום: עינת קדם)


הפוסט מופיע בספרי "אל תשכחי את השער". הספר בתהליכי הפקה.

צילום של כריכת הספר "אל תשכחי את השער" מאת עינת קדם. בצילום שביל עפר ארוך, משני צידיו מדרון דשא ועצי יער. בקדמת הצילום מחסום חשמלי. המחסום סוגר את המעבר לשביל, אך בצד שמאל נותר רווח צר למעבר.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.