יום רביעי, 18 בפברואר 2009

לא עוד במחתרת

(צילום: עינת קדם)

פורסם בתפוז ב-18.2.2009

רציתי להרוג אותו. ידעתי שהיתה לו כוונה טובה, אבל זה כלל לא עניין אותי. הוא הפר את ההסכם הבלתי כתוב שהיה ביני לסביבה, שעל פיו אף אחד לא אומר דבר על ההליכה שלי.

מאחוריי אוטו חיפושית בצבע כחול בהר. אני יושבת על הפגוש הקדמי. לובשת שמאלה קצרה שחלקה העליון ג'ינס והחצאית כחולה עם פרחים לבנים, מגיעה עד מעל הברכיים, נועלת נעליים לבנות סגורות, תלתלים ארוכים, מחייכת.
אני והחיפושית שנת ייצור 1968 באחד מביקוריי בקיבוץ שבו גרתי בנערותי (צילום: עינת קדם)



אני עומדת, נשענת על הרכב בצבע כחול. שיער פזור ארוך, מכנסיים בהירים, ג'קט חום פתוח מעל חולצת צווארון.
2007: אני מחוץ לרכב היונדאי שקניתי דרך ביטוח לאומי אחרי החיפושית. זה היה כשגרתי בדירה שכורה בתל אביב. במושב האחורי רואים את עגלת השוק שעזרה לי ללכת, את עגלת השוק החליף כיסא גלגלים שהוכנס לאחור כשהוא מקופל. (צילום: עינת קדם) 
2007: אני ביונדאי הכחולה שהותקן לה מנגנון גז-ברקס ידני ו"תפוח" על ההגה (צילום: עינת קדם) 


צילום בערב בחוץ. אני לובשת גופייה שחורה, שיער חלק ארוך עם גוונים, עגילים, מאופרת, מחייכת.
אני בכיסא גלגלים רגיל במסיבה בחוף פלמחים באוגוסט 2007 (צילום: עינת קדם)


הפוסט מופיע בספרי "אל תשכחי את השער". הספר בתהליכי הפקה.

צילום של כריכת הספר "אל תשכחי את השער" מאת עינת קדם. בצילום שביל עפר ארוך, משני צידיו מדרון דשא ועצי יער. בקדמת הצילום מחסום חשמלי. המחסום סוגר את המעבר לשביל, אך בצד שמאל נותר רווח צר למעבר.





אאני111 
14/04/2012 10:28
• כל הכבוד
לפחות היית בגיל שאפשר לך להבין...יש כאלה ש"זכו"בנכות בגיל צעיר

המילים של עינת
15/04/2012 01:50
• נכון, לא חשבתי על זה :)
אתה אחד מאלה ש"זכו", או שאתה מכיר?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.