יום רביעי, 11 במרץ 2015

לטפל בה

התפרסם בהארץ ב-11.3.2015

רוזי, המטפלת שלי, יושבת על הכורסה בדירה השכורה ברמת גן, מחייכת (צילום: עינת קדם, 11.6.2016)
(צילום: עינת קדם)


רוזי, המטפלת שלי מהפיליפינים. יושבת על הכורסה יחפה בדירה השכורה ברמת גן, השיער שלה שחור חלק וארוך, פניה עגולים, היא מחייכת (צילום: עינת קדם, 11.6.2016)
רוזי, המטפלת שלי מהפיליפינים (צילום: עינת קדם, יוני 2016)


הודעת תשלום הקנס מעיריית תל אביב -4.3.2015 (צילום: עינת קדם)
הודעת תשלום הקנס מעיריית תל אביב -4.3.2015 (צילום: עינת קדם)

הפוסט מופיע בספרי "אל תשכחי את השער". הספר בתהליכי הפקה.

צילום של כריכת הספר "אל תשכחי את השער" מאת עינת קדם. בצילום שביל עפר ארוך, משני צידיו מדרון דשא ועצי יער. בקדמת הצילום מחסום חשמלי. המחסום סוגר את המעבר לשביל, אך בצד שמאל נותר רווח צר למעבר.



1. motior:
12 במרץ, 2015, בשעה 07:45
יחסים מורכבים יש לכן… יפה שאת מטופלת בה והיא בך 
והדו"ח מאוד מרגיז


2. טסה:
14 במרץ, 2015, בשעה 22:13
נסי לכתוב מכתב מרגש לעיריה – מחלקת חניה לפעמים זה עוזר.


3. Al:
15 במרץ, 2015, בשעה 19:24
Tel Aviv is one big BALAGAN for disable people . Mayor Huldai should try a wheelchair or crutches for a few days and lets talk about parking after that. Einat ,you should write a note to these RUDE IDIOTS in city hall they may give a break .MAMASH BUSHA


4. הצופה:
16 במרץ, 2015, בשעה 09:20
סליחה על התגובה שאינה עיניינית.
אני מתקשה להבין כיצד נכה של ממש, שחונה לשפת המדרכה, ושמציג תו נכה על השמשה הקדמית מקבל דו"ח חניה. בכל יום אני עד לחניה של נכים מדומים (כאלה שמדלגים על שתי רגלים), בארבעה גלגלים על המדרכה, עד כדי חסימתה המוחלטת, ואם הם לא חוסמים גישה למעבר חציה, הם פטורים מדו"ח חניה. מה אני מחמיץ כאן?


5. דוד:
16 במרץ, 2015, בשעה 10:19
אני משתמש במילה "מטפל" בהקשרים פורמליים, כי זו המילה "הנכונה", אבל בכל הקשר אחר אני קורא לו העוזר שלי, כי זה מה שהוא. הוא עוזר לי בחיים, לא רק מבחינה פיזית אלא גם מבחינה נפשית, וכמובן שגם אני משתדל לעזור לו כמיטב יכולתי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.