פורסם בהארץ ב-25.7.2018
לכבודמכבי סניף ת"א יפורח' התקומה 36 , יפובדוא"ל YAFFO@MAC.ORG.IL
הנדון: מכתב תודה והוקרה
[...] את הפקידה מיכל הכרתי בביקורי האחרון [...]. התרשמתי מאוד מיחסה הנעים והאדיב ומהכבוד שבו היא מדברת לפציינטים. למרות העומס והצפיפות, הלחץ והמתח של הפציינטים הממתינים, היא לא מאבדת את סבלנותה, היא נעימה ומסבירת פנים.
אדם המאבטח הוא איש מיוחד במינו. תמיד מחייך ואדיב. מצא חן בעיניי במיוחד אופן הטיפול שלו, בצד טיפולה של גב' אלה אחראית האחיות, בהתפרצות של פציינט באותו יום, שהרגיש שנגרם לו עוול בטיפול שקיבל. אותו פציינט היה במצב של ייאוש. אדם ניגש אליו והרגיע אותו ביחד עם אלה בדרכי נועם ובמילים של היגיון, ללא איומים וללא הפעלת כוח. התרשמתי מאוד מהתנהגות מכבדת זו, שהכירה בתסכולו של הפציינט וכיבדה אותו ומצאה לו פתרון.
חיים השומר תמיד מחייך ואדיב כשנכנסים למרפאה ונותן הרגשה טובה, והרוקחים אימאן וחמאם אדיבים ומסבירים בסבלנות על התרופות שהם נותנים.
אנשים אלה יוצרים אווירה נעימה וחיובית ונותנים שירות מצוין ומגיעה להם תודה והכרה על כך.
בכבוד רב,עינת קדם
15.12.21
לכבודדואר ישראלסניף ביאליק רמת גןמנהל הסניף מר נדב כהןבמסירה ביד
הנדון: מכתב תודה והערכה על שירות נפלא של עובדי סניפכם
אני תושבת רמת גן, לקוחה קבועה של סניפכם בביאליק. מטבע הדברים, מאז שעברתי לגור במקום מרוחק יותר ברמת גן הביקורים פחתו, אבל אני מרבה להגיע לביאליק ומעדיפה לקבל שירות מסניפכם.
בכל השנים שבהן הגעתי אליכם זכיתי לשירות נפלא ממיכל דניאל. היא מקצועית, סבלנית, אדיבה, נעימה ובעלת תודעת שירות גבוהה מאוד. תענוג לקבל ממנה שירות.
לפני חודש הגעתי לסניפכם כדי ______________. זה היה תהליך מורכב ומיכל עשתה אותו בסבלנות, בדייקנות ובמקצועיות רבה. פשוט נהדרת ומקסימה.
כל עובדי סניפכם שנתקלתי בהם הם בעלי תודעת שירות גבוהה, נחמדים ואדיבים ומתחשבים בי כאדם עם מוגבלות בכיסא גלגלים. אני לא מכירה את השמות של כולם. אציין את יובל, שרית ורומי שביקשתי את שמותיהן בביקורי האחרון.
סניפכם מועדף עליי. אמשיך להגיע אליכם ולקבל מכם שירות.
יישר כוח!
בכבוד רב,עינת קדם
רוזי ואני ביולי 2018 (צילום: עינת קדם) |
הפוסט מופיע בספרי "להניח את הרגליים על הרגליות". הספר בתהליכי הפקה.
********************************
נגישות, שירות נגיש, יחס נגיש
נגישות, שירות נגיש, יחס נגיש
1 טל
22:05 26.07.2018
תודה
תודה לך, עוררת אצלי מחשבות מענינות ובכלל נהנתי לקרוא.
2 נכון אבל
09:21 27.07.2018
כמה שאנחנו לא יודעים לתת שרות, ככה אנחנו גם לא יודעים לקבל
אני למשל נותנת שרות לאנשים שחייבים כסף לחברת ביטוח. כשהם מתקשרים אני קשובה, עניינית, לא מאשימה. מיד אומרים לי כמה הם נהנים לדבר איתי. ודקה אחכ מבקשים הנחה בשכר הטירחה שלי, מתעצבנים כשאיני מקבלת את עמדתם, מרגישים בנוח להפיל עלי את כל הצרות שלהם בלי להתחשב בזמן שלי. לא כולם כמובן אבל חלקם רואים אותי כמובנת מאליה ברגע ששמעו אמפתיה בקול שלי
3 גלית
10:16 27.07.2018
תודה עינת
את מעוררת השראה!
4 א.ג.
22:15 28.07.2018
תודה.
נהניתי לקרוא
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.