יום רביעי, 1 בינואר 2014

תנו לי מועד ג'

התפרסם בהארץ ב-1.1.2014


אני בפבר' 2014 (צילום: עינת קדם)

הפוסט מופיע בספרי "הוועדה דנה בבקשתךְ לתת לה בונבוניירה, והחליטה". הספר בתהליכי הפקה.

צילום כריכת הספר "הוועדה דנה בבקשתךְ לתת לה בונבוניירה, והחליטה". מרפסת קטנה פתוחה בקומת קרקע המשקיפה לחצר. במרפסת כיסא עץ קטן מאוד. מולו כיסא לבן מפלסטיק ועליו ישן חתול. במסגרת בטון מוגבהת מעט מהרצפה מונחים עציצים גדולים עם צמחים. ברקע שמיים עם עננים לבנים, ועליהם שם הספר ושם המחברת, עינת קדם.

*************************


1. א:
1 בינואר, 2014, בשעה 21:50
עינת אני מאחלת לך בהצלחה!


2. motior:
2 בינואר, 2014, בשעה 07:30
בהצלחה!


3. טסה:
2 בינואר, 2014, בשעה 16:13
אז בסוף השכנה הסכימה ? איזה יופי !! איך שכנעת אותה ?


4. עינת קדם:
2 בינואר, 2014, בשעה 18:13
מכיוון שהיא גרה בקומה השנייה ולא היתה לי דרך להגיע אליה ביקשתי מהשכנים למסור לה את המכתב 
אחרי שהשכנים דיברו איתה והסבירו לה את הנושא היא אמרה שאין בעיה ושבתחילה היא לא הבינה למה הכוונה.
אני לא יודעת אם היא קראה את המכתב.
אני מקווה שנהיה שכנות.


5. יפעת:
3 בינואר, 2014, בשעה 11:28
ועל זה נאמר- קצר בתקשורת, אי הבנה- כמה דברים יכולים ליפול ולקום רק על זה. כל הכבוד לשכנים שעזרו ואני באמת מקווה שתצליחי, יקירה.


6. קפיטלוס:
3 בינואר, 2014, בשעה 17:55
אני מאחל לך שלא תקבלי דירה לעולם.
בזמן שאת משקיעה בלכתוב את הבלוגים שלך את יכולה לעבוד (כן, יש אנשים שעובדים מהבית) ולשכור דירה כמו כולנו.


7. מודרניסט:
3 בינואר, 2014, בשעה 18:13
קפיטלוס, אני מאחל לך שלא תדע עוד יום מאושר אחד, לעולם.

אדם נבזה. טפו עליך.


8. קפיטלוס:
4 בינואר, 2014, בשעה 01:02
מודרניסט, אני מבטיח לך שכשיש אנשים כמוך שחושבים שצורך\נזקקות\מסכנות הוא קריטריון לזכות אין לי הרבה ימים מאושרים גם ככה.

9. מפנה מכשולים:
4 בינואר, 2014, בשעה 15:01
לידיעת הציבור: החותם המתחזה ל'צועד בנעליו' ומפיץ כאן באתר ובבלוגים תגובות של מיזוגניה ושנאת בעלי חיים הוא ניאו-נאצי שמתאמץ במכוון להכפיש את הצועד בנעליו הזה שהוא המקורי.
כל מי שעונה לו או מאשר אותו נופל בפח של שיתוף פעולה ופגיעה בצועד המקורי..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.