יום שישי, 18 ביולי 2008

את צריכה להידפק הרבה

פורסם בתפוז ב-18.7.2008

(צילום: עינת קדם)

אני בשיער פזור קארה חום, לובשת גופיית פסים שחור-לבן, על הזרוע בצד שמאל קעקוע של לב אדום ומשני צידיו קו שחור עולה ויורד, מעט מלאה, מחייכת.
אני ביוני 2008 בטיילת של חוף הים בת"א ליד בית האופרה (צילום: עינת קדם)


אני ואפי יושבים על ספסל בשעת ערב, מאחורינו גינה בחצר קדמית של בניין. אני לובשת גופייה שחורה, עונדת שרשרת, שיער קארה חום. אפי לובש חולצת לקוסט לבנה, מחבק אותי, שנינו מחייכים.
אפי ואני ביולי 2008 (צילום: עינת קדם)

הפוסט מופיע בספרי "אל תשכחי את השער". הספר בתהליכי הפקה.

צילום של כריכת הספר "אל תשכחי את השער" מאת עינת קדם. בצילום שביל עפר ארוך, משני צידיו מדרון דשא ועצי יער. בקדמת הצילום מחסום חשמלי. המחסום סוגר את המעבר לשביל, אך בצד שמאל נותר רווח צר למעבר.







אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.