יום חמישי, 30 באוקטובר 2008

נכות בחורף

(צילום: עינת קדם)


פורסם בתפוז ב-30.10.2008

זה סיפור לגרוב גרביים כדי שכפות הרגליים לא יקפאו מקור. יש אביזר נהדר שמסייע בפעולה הזו, אבל צריך להיות אקרובט כדי להשתמש בו.


אביזר מפלסטיק דק גמיש ומתקפל עם שרוכים - למעלה כשהוא פתוח ולמטה כשהוא מקופל(צילומים מדצמ' 2008: עינת קדם)  

למעלה בימין - אחרי שמקפלים את הפלסטיק מלבישים עליו את הגרב; למעלה בשמאל - מחזיקים בשרוכים ומכניסים את כף הרגל לתוך הפלסטיק המקופל; למטה בימין ובשמאל - בעזרת השרוכים מושכים אט אט את הפלסטיק המקופל כך שכף הרגל נשארת בתוך הגרב שהולבש על הפלסטיק (צילומים מדצמ' 2008: עינת קדם)

לפני ואחרי (צילומים מדצמ' 2008: עינת קדם)
אני בחורף 2008 (צילום: עינת קדם)


הפוסט מופיע בספרי "אל תשכחי את השער". הספר בתהליכי הפקה.

צילום של כריכת הספר "אל תשכחי את השער" מאת עינת קדם. בצילום שביל עפר ארוך, משני צידיו מדרון דשא ועצי יער. בקדמת הצילום מחסום חשמלי. המחסום סוגר את המעבר לשביל, אך בצד שמאל נותר רווח צר למעבר.





הנחליאלי  30/10/2008 21:12
 השליכי יהבך על אפקט החממה...
אבל בינתיים.... כשחושבים על זה... אוףףףףף.... אני רץ לגרוב גרביים ולהגיד לעצמי: בנאדם, count your blessings!
שיהיה לך חורף קל, עינת, אוצר שלנו

המילים של עינת  30/10/2008 22:40
 כשכתבתי: "היינו באיחור של למעלה
משעה" נזכרתי בפורום באתר הקודם שלך, שם כתבת על מליציות יתר. וכך כתבת:
"למה "למעלה מ..." כשאפשר "יותר מ..."?
והרי "למעלה מ..." משמעותה "במקום יותר גבוה".
לכן
היו שם יותר משלושים איש
אבל אפשר
השלג ירד בכל מקום שגובהו למעלה מ-800 מטרים".
אז ה"למעלה" שלי לא מתאים, או למעלה מזה - מליצי?


איש   31/10/2008 00:30
 אתך
מה אומר?
גם לי אלוהים עשה כל מיני קלקולים:
למשל לחוש מאד מה שאחרים מתארים.
לחוש כאילו על גופי ונפשי.
כאילו את הרגל שלי צריך להזיז
כאילו איני הוא האיש שאינו יכול להיטיב את השמיכה
כאילו כל מיני מיותרים אחר עשיית האהבה, נגרמים לי
כל כך איכפת לי ממך, עינת
וכל כך מאושר אני בשבילך
שאלוהים נתן לך את החכמה ויפי הנפש
את כוחות היצוקים בך.
ואני יודע מה זה לצחוק כשבעצם בוכים.
אתך.
מאד.

המילים של עינת  31/10/2008 13:37
 מה שטוב בקלקולים האלה שלך שעשה לך
אלוהים, הוא שאתה חש בהם בכל ימות השנה, ולא רק בחורף.
תודה על ההזדהות. התרגשתי מאד

הנחליאלי   31/10/2008 13:33
 אלי גיא על "יותר מ" ו"למעלה מ"
"זה "מסוג הדברים" שהקפדתי עליהם הקפדת יתר בתחילת דרכי כעורך, היום אני חושב אחרת
הביטוי "למעלה מ..." מופיע כמעט 2,000,000 פעמים בחיפוש גוגל. אז למי הסמכות להגיד שזה פסול?
ואיפה חותכים? האם כל מה שמתרחש בלשון מאז שנות החמישים נחשב לגידולי פרא? ואם כן, למה
בכלל, הטהרנות המייסרת בשוטים ובעקרבים אינה לטעמי (כפי שראית כאן): 
http://eliguy.googlepages.com/
(שיר המחתרת), קל וחומר כשכותבים במסגרות אישיות יותר, דוגמת בלוג
בזמן שחלף מאז כתבתי את עשרת הדיברות ההם אספתי בין היתר סטטיסטיקות גוגל על שימושים בלתי-תקניים-לכאורה, וראיתי שיש מקרים של 5-7 מיליוני מופעים של ביטויים שאבא בנדויד פוסל אותם, ולפעמים ביחס של פי 20-50 יותר מהביטויים התקניים.
בכל המקרא אין משתמשין אפילו פעם אחת במילה "של". זו מילה חדשה יחסית. אז מה, נמחק אותה מלשוננו רק בגלל שהשימוש המקראי היה אחר
ואם את לא אוהבת את הסגנון הרטורי של סימני שאלה מייגעים, תעשי חפש "החלף הכול" בסימני קריאה
ודרך אגב, גם במקרא אומרים מבן עשרים ולמעלה / ומעלה, ולא מבן עשרים ויותר
"לא,טז מלבד התיחשם לזכרים מבן שלוש שנים ולמעלה לכל הבא לבית יהוה "
"ל,יד כל העבר על הפקדים מבן עשרים שנה ומעלה יתן תרומת יהוה. "


אמאלה 4 אוצרות  02/11/2008 08:30
 בוקר טוב יקירה
אפשר לדמיין את המצבים שתיארת
ולנסות להבין את התחושה
אבל מי שחווה אותם על בשרו
כמוני בתקופה מסוימת
יכול להבין בדיוק על מה את מדברת.
קצת קשה להגיב לרשומות כאלה
לא בדיוק יודעת מה לאמר
אז תדעי שהייתי וקראתי
ואהבתי
את הכנות ואותך


המילים של עינת  02/11/2008 15:41
° תודה. גם אני אוהבת אותך :)
  

 seymore butts 02/11/2008 09:52
 לא הבנתי למה צריך להתלבש אחרי סקס
אי אפשר פשוט להתכסות בפוך? כמו שאת ?
ומה לגבי התקנת תנור באמבטיה ?

המילים של עינת  02/11/2008 15:46
 אני רגישה מאד לקור. הפוך לא מחמם
אותי כשאני בלי בגדים
אני לא מתלבשת במקלחת, אלא בחדר. עד שאני מגיעה לחדר, קר ממש. ובכלל, כשקר בגוף והגוף רטוב, תנור לא יכול לעזור, גם לא התנור שבחדר. צריך פשוט להתנגב ולהתלבש בזריזות, וכאשר אני לבד, זה בלתי אפשרי
וקרה לי הרבה פעמים שכאשר הדלקתי את התנור במקלחת, זה עשה קצר בבית כי היה עומס. ונחש באיזה שלב של המקלחת זה היה?

seymore butts  02/11/2008 15:48
 את לא באמת רוצה שאנחש
באיזה שלב זה היה, נכון?

המילים של עינת  02/11/2008 20:13
° לא !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.