יום שישי, 29 באפריל 2016

דברים שלמדתי עד פסח 2016

פורסם בהארץ ב-29.4.2016

אני בחוץ, ומאחוריי שער ברזל ירוק חצי פתוח - כניסה לחצר של אחד הבניינים הסמוכים לדירה השכורה שבה גרתי בדרך בן גוריון רמת גן לפני המעבר לדירה הקבועה
פרסום של הטור הזה בדף הפייסבוק שלי ב-30.4.2016



אני לובשת חולצה עם משבצות שחור-לבן, חובשת כובע שחור רחב שוליים, מחזיקה טלפון ומצלמת את דמותי הנשקפת מהמראה.
אפריל 2016: סלפי מול המראה בסופר פארם (צילום: עינת קדם)

אני בחוץ, ומאחוריי שער ברזל ירוק חצי פתוח - כניסה לחצר של אחד הבניינים הסמוכים לדירה השכורה שבה גרתי בדרך בן גוריון רמת גן לפני המעבר לדירה הקבועה
פרסום של הטור הזה בדף הפייסבוק שלי ב-30.4.2016: "עכשיו כשאני מתבוננת בתמונה אני חושבת שהלוואי שכל הפחדים יעופו החוצה דרך השער הזה, ובמקומם ייכנסו דברים טובים. לפוסט 'דברים שלמדתי במהלך חיי עד פסח 2016'" 


הפוסט מופיע בספרי "הוועדה דנה בבקשתךְ לתת לה בונבוניירה, והחליטה". הספר בתהליכי הפקה.

צילום כריכת הספר "הוועדה דנה בבקשתךְ לתת לה בונבוניירה, והחליטה". מרפסת קטנה פתוחה בקומת קרקע המשקיפה לחצר. במרפסת כיסא עץ קטן מאוד. מולו כיסא לבן מפלסטיק ועליו ישן חתול. במסגרת בטון מוגבהת מעט מהרצפה מונחים עציצים גדולים עם צמחים. ברקע שמיים עם עננים לבנים, ועליהם שם הספר ושם המחברת, עינת קדם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.