יום רביעי, 23 בינואר 2013

שלי, הצבעתי עבורך

התפרסם בהארץ ב-23.1.2013

(צילום: עינת קדם)


אני לובשת סוודר חום, מתחת חולצה לבנה, שיער פזור חלק ארוך, שמנמנה.
אני בינואר 13.1.2013 (צילום: עינת קדם)


הפוסט מופיע בספרי "הוועדה דנה בבקשתךְ לתת לה בונבוניירה, והחליטה". הספר בתהליכי הפקה.

צילום כריכת הספר "הוועדה דנה בבקשתךְ לתת לה בונבוניירה, והחליטה". מרפסת קטנה פתוחה בקומת קרקע המשקיפה לחצר. במרפסת כיסא עץ קטן מאוד. מולו כיסא לבן מפלסטיק ועליו ישן חתול. במסגרת בטון מוגבהת מעט מהרצפה מונחים עציצים גדולים עם צמחים. ברקע שמיים עם עננים לבנים, ועליהם שם הספר ושם המחברת, עינת קדם.




*************************
משרד השיכון, דירת נ"ר


1. motior:
24 בינואר, 2013, בשעה 09:37
באמת לא פשוט.


2. משה:
24 בינואר, 2013, בשעה 16:05
מרגש וכנה!!!


3. קורא:
24 בינואר, 2013, בשעה 16:34
יפה, מרגש מאוד. בטוח ששלי גאה שמישהי התאמצה כל כך כדי להצביע עבורה.


4. גל:
24 בינואר, 2013, בשעה 17:24
את פשוט לגמרי צודקת.


5. גם אני הצבעתי שלי:
24 בינואר, 2013, בשעה 17:44
כל כך צודקת, אמא שלי ליוותה את סבתא שלי בת 90 על כסא גלגלים שרצתה לממש את זכותה הדמוקרטית. הקלפי שלה כמובן לא נגישה, לא נורא הרמנו את כסא הגלגלים שלוש מדרגות : (
ההערה הראשונה שאמא שלי אמרה כשיצאה הייתה- "הפתק של אמת היה נורא רחוק- לי בעמידה היה קשה להגיע אליו וסבתא לבד לא היתה יכולה. זה בכוונה?"
אז לתשומת לב ועדת הבחירות המרכזית נכים ומתקשים יש המון הרבה יותר ממה שחושבים, והם מצביעים בקלפיות רגילות ,תתקנו לפעם הבאה.
ושלי את אולי מאוכזבת אבל אנחנו הצבענו בשבילך אני ואמא שלי וסבתא שלי ואפילו דודה ובת דודה שלי- וזה הישג תאמיני לי. תייצגי אותנו בכבוד ואל תשכחי אותנו.


6. שני:
24 בינואר, 2013, בשעה 18:50
כל כך מרגש ויפה. מחזקת אותך


7. א.מ.ת:
24 בינואר, 2013, בשעה 22:33
עינת, אני מצביעה לך. אפשר?


8. עדי:
26 בינואר, 2013, בשעה 23:23
תודה עינת, על הבלוגים שאת כותבת. התוודעתי אליהם רק לאחרונה. אני מתפעלת מכתיבתך הבהירה והנוקבת, ומהכנות חסרת הפוזה שלך. קשה שלא להשתכנע מדברייך, או לפחות להקדיש להם הירהור נוסף.
בהצלחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.