יום שלישי, 8 בינואר 2013

כשתופיע החל מהיום במסך הטלוויזיה שלי

התפרסם בהארץ ב-8.1.2013


מימין לשמאל: שר השיכון אריאל אטיאס, אריה דרעי ושר הפנים אלי ישי (צילום: אמיל סלמן, הארץ, 2012)

הפוסט מופיע בספרי "הוועדה דנה בבקשתךְ לתת לה בונבוניירה, והחליטה". הספר בתהליכי הפקה.

צילום כריכת הספר "הוועדה דנה בבקשתךְ לתת לה בונבוניירה, והחליטה". מרפסת קטנה פתוחה בקומת קרקע המשקיפה לחצר. במרפסת כיסא עץ קטן מאוד. מולו כיסא לבן מפלסטיק ועליו ישן חתול. במסגרת בטון מוגבהת מעט מהרצפה מונחים עציצים גדולים עם צמחים. ברקע שמיים עם עננים לבנים, ועליהם שם הספר ושם המחברת, עינת קדם.


*************************
משרד השיכון, דירת נ"ר


1. שאול:
9 בינואר, 2013, בשעה 10:00
צר לי לשמוע על התלאות הבירוקרטיות שאת עוברת, ואני מקווה שהדברים יסתדרו לבסוף.
אני חושב שאת לוקחת את העניין קצת אישי מדי. אטיאס הרי לא באמת מכיר אותך או מעורב אישית במגעייך עם משרדו, ועל אף שיש לו אחריות מיניסטריאלית, אני לא חושב שאפשר לצפות ממנו ברצינות להיות מעורב בחסימות בפייסבוק וכו'. אני חושב שהטור הזה יכול היה להכתב רק על מישהו מש"ס, משום שהמרחב הציבורי הישראלי הוא בחלקו כל כך אנטי ש"ס, שאפשר לומר ולכתוב עליהם הכל. לי יש בעיות עם בזק, האם כחלון אשם בכך, בתוקף תפקידו כשר התקשורת? בירושלים יש בעיות רבות עם ערבים שמתפרעים ברכבת הקלה – האם ישראל כ"ץ צריך לתת את הדין? השיטה של משפט שדה וחיסול מהיר היא גרועה יותר מהעוול שנגרם לך.
שיהיה בהצלחה!


2. אבי:
9 בינואר, 2013, בשעה 10:15
אין לי בעיה עם חשוכים בטלויזיה, אני סובל את התקשורת שלא חוקרת שחיתויות משמאל.


3. טאלב ג'ון חאג':
9 בינואר, 2013, בשעה 10:15
אני באותו תחום של ניהול תוכן ותרגום וזה בגלל תאונה קשה שהייתה לי שתקעה אותי בבית עיוור בעי אחת ואנשים מקנאים בי יש לי ביטוח לאומי אנשים לא מבינים כמה קשה זה לחיות 2410 ש"ח אפילו במקום כמו טייבה, עכשיו אני יודע מה להיות נכה.


4. אריאל:
9 בינואר, 2013, בשעה 10:44
בבחירות האלה אני עדיין לא יודע למי אצביע אבל אין לי ספק על אילו פתקים אפילו לא אסתכל.
אני מסכים שנבחר ציבור צריך להשקיע בציבור הבוחרים שלו, אבל את העלת את נקודת הקיצון שאליה הגענו. זה דבר אחד כאשר ח"כ נבחר דואג יותר לאינטרסים של בוחריו וזה דבר אחר כשהוא עושה זאת על חשבונם של "שאר" הציבור.


5. אילה:
9 בינואר, 2013, בשעה 11:01
כל הכבוד לך, עינת יקרה, את מאוד אמיצה, ואני מקוה שיימצא מישהו שיקשיב לך ויסייע בפתרון הבעיה.
התגובות שקיבלת פשוט מזעזעות.


6. דדי:
9 בינואר, 2013, בשעה 11:11
יפה! שילך לה…ן הוא והמפלגה שלו ואת תמשיכי במאבק. אגב, תגובות רעות זה מדד להפשעה, עדיף על פני אדישות מוחלטת. בהצלחה!


7. אנונימי:
9 בינואר, 2013, בשעה 11:24
"הטריו" הגזעני שמייצג את המגזר שלי (מרוקאי, דתל"ש).
נותנים לחבורת עבריינים, רמאים, גנבים, גזענים, פנאטים, שאין להם שום קשר ליהדות שאני גדלתי עליה. אהבת חינם, דרך ארץ, נתינה, במה לייצג "אותנו".

8. יובל:
9 בינואר, 2013, בשעה 12:41
אתמול בתעמולת הבחירות של ש"ס הוצגו 3 משפחות שש"ס כן עזרו להן להחליף או לשפר דיור ואני תוהה ע"פ אילו קריטריונים עזרו למשפחות הללו ולמה דוקא ש"ס?
קירבה לדת? קירבה לש"ס?
למה הן ואת לא?
למה הן ורבים אחרים לא?
המשפט שחקוק לי מהתשדירים אתמול הוא: "ש'ס עזרה לי" לא המדינה או הגופים הכלכליים חברתיים
אז אולי שווה לבדוק באמת איך מגיעים למעמד בו ש"ס כש"ס עוזרת ולהידחף גם בתור?
אני מקווה שיצליח לך … קראתי את הפוסט הקודם ואני באמת מקווה שיצליח לך

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.